svar på kommentarer !

hihi du får gissa vem jag är ;) <3 om Dolly Deluxe ♥:

hej hej hoppas inte att det gör nåt att jag e lite sen med några frågor? :)
Hej Isabelle? nicole ? det gör inge <3

1) Dricker du? Nej
2) Vad tycker du om folk som dricker? jag tycker det är synd men dom får göra som dom vill
3) Tycker du om din klass? Den är bäst
4) Vem ser du upp till när det gäller utseende? (i skolan :P ) Jag ser inte upp till nån
5) Vem har snyggast bröst i friberga? (olala ;) Kollar inte in folks bröst
6) Vem har snyggast hår i fribergA, tjejer dårå? Jag och Isabelle M
7) Vem i sjuan (en tjej + en kille) är sötast i friberga?  Charlotta och Filip
8) Vem (en kille + en tjej) har snyggast kropp i sjuan i friberga? öh vet inte
9) Vilka i friberga i sjuan skulle vara det ultimata paret av dom lite mer "populära" om du fattar vad jag menar ;)
Ebba och Oliver
10) Hur många har du strulat med? jag räknar inte men många
Jag hoppas att du vill svara på alla frågorna :) kram
Så här svara jag hoppas du är nöjd.

elinne ^^  ([email protected]) om Dolly Deluxe ♥:
Grymt fina ni är (y) <3

Tack Elinne du med <3

//Isabelle



 Har inga nya bilder men när Jossan kommer ska vi nog dra ut och fota såå då får ni nya

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling, du har också fint hår. tack gumman! älskar dig <3

2011-07-18 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0