Dolly Deluxe ♥




Tre bilder från idag turen med Dolly Deluxe ♥
//Isabelle


Kommentarer
Postat av: hihi du får gissa vem jag är ;) <3

hej hej hoppas inte att det gör nåt att jag e lite sen med några frågor? :)



1) Dricker du?

2) Vad tycker du om folk som dricker?

3) Tycker du om din klass?

4) Vem ser du upp till när det gäller utseende? (i skolan :P )

5) Vem har snyggast bröst i friberga? (olala ;)

6) Vem har snyggast hår i fribergA, tjejer dårå?

7) Vem i sjuan (en tjej + en kille) är sötast i friberga?

8) Vem (en kille + en tjej) har snyggast kropp i sjuan i friberga?

9) Vilka i friberga i sjuan skulle vara det ultimata paret av dom lite mer "populära" om du fattar vad jag menar ;)

10) Hur många har du strulat med?

Jag hoppas att du vill svara på alla frågorna :) kram

2011-07-17 @ 21:35:52
Postat av: elinne ^^

Grymt fina ni är (y) <3

2011-07-18 @ 00:41:53
URL: http://myphotholife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0