Det elva första som gillar skriver jag om på min blogg :

Det elva första som gillar skriver jag om på min blogg:
Emelie T : en snygg fotbollsbrud som jag skulle vilja lära känna
Emma B : En söt basketbrud som jag skulle vilja lära känna bättre.
Ebba W : så snygg o måste träffa snart
Sofie I : snygg brud som jag måste träffa oftare
Josefine A : min älskade bästis och är såå underbar.
Ebba T : En snygg tjej o vill lära känna bättre
Emma J : En brud jag ridit med nån gång med hos elinne som är såå söt
Victoria R : en sööt tjej som vi måste göra nåt snart.
Cecilia Ö: en gullig brud i min klass  och måste göra nåt snart.
Sofia D : en mysig tjej och vi måste hitta på nåt snart.
Hanna E : en snygg brud i nian som jag inte känner.
//Isabelle

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson :)

Jag saknar dig fina unge ! :) <3

2011-09-11 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0