"Gilla så skriver jag på min blogg " hade sån som staus så här kommer det

"Gilla så skriver jag på min blogg " hade sån som staus så här kommer det :
Salome : min bästis och såå skön Älskar dej gumman
Andrea : en som jag skulle vilja lära känna o snygg
Daniela : min underbara vän som och jag tycker vi ska träffas mera
Sofia D : En snäll tjej i F3
Clara L : En som jag går i samma klass och är sjukt snygg
Mathilda J : Söt 98:a
Caroline E : Jossans kusin och bra på fotboll
Ebba W : En som jag saknar så jävla mycket och måste vara snart gumman
Tim : En kille som jag inte känner men verkar snäll
Paulina u : Älskling vi måste göra nåt snart och du är så söt
Isabell K : Sannas och elinnes typ moster o söt
Sofia S : Du är jedwards fan och snäll
Tuva E : en tjej i min no grupp och bra klädsmak
Anna F : min bästis i usa och du är så saknad
Isabelle Ma : snygg tjej
Niklas : Plåtis och bra på no
Sophia L : Snygg och min franska kompis
Isabelle Mo : söt och vill lära känna
Ebba T : bra på dansa
My : söt tjej
Matilda : måste vara snart <3
Josefine a: snygg och min saknade bästis
Sofie I : lång , sjukt snääll och söt måste ses mera <3
Julia K : Snygg och pro på sjunga
Emma L : Saknar dej och sjukt snygg
//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0