Facebook status :

Jylice : En som är snygg som jag vill lära känna.
Josefine A : Min bästis som jag saknar as mycket ♥.
Andrea M : Snygg och vill lära känna.
Isabelle M : En snygg tjej och vill träffa lite oftare.
Clara L: Älskar dig tjej du är så jävla underbar ♥.
Henke K : En kille jag skulle vilja lära känna.
Kajsa : En tjej som gick i kevinge.
Paulina : En tjej som jag ska vara med på kanske på söndag och du är sjukt underbar ♥.
Emilie : En ur snygg tjej som jag skulle vilja lära känna bättre.
Katarina: min älskade stallvän och du är söt som fan ♥.
Sofia M : En tjej i min skola som är snygg.
Louise : En som är sjukt söt men känner inte så bra tyvärr.
Ebba w : en jag saknar men vi ska ses på fredag och är fin som fan.
Ebba T : En snygg tjej som jag vill lära känna bättre.
Clara S : Snygg tjej och vi måste ses och ringa hetalinjen med Erica och Clara haaha♥
Sofie : vart ska jag börja ? men säger bara Älskar dig snygging♥
Fanny P : söt tjej som jag måste göra nåt med.
Erica: min bästis som är snäll och snygg♥
Alfred : nån som jag inte känner.
Josefine S : en som jag tappat kontakten med men älskar dig snyggo.
Pernilla : En söt tjej som jag vill träffa snart och du är skön som fan ♥
//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0