Sms symboler / förkortningar

7k sjuk

3vligt trevligt

also/asså alltså

asg asgarv

bsdv bara så du vet

cs! vi ses!

d du/dig/din/det

e är

fr från

f1 fett

H! Hej!

hare! ha det bra!

iaf i alla fall

isf i så fall

iofs i och för sig

ivf i varje fall

lr eller

o och

oxå också

pok puss och kram

ql kul

r är

tkr tycker

x puss!

xxx pussar!

å och

<3 hjärta/kärlek

:-) glad

;-) flörtande eller skämtande

:-( ledsen

:-D skrattar

:-P sticker ut tungan

:-O skriker eller är chockad

:-* puss!

:) jag är glad/jag gillar något

=D jag gapskrattar

:( jag är ledsen/jag ogillar något

;) jag flörtar/skämtar

:p räcker ut tungan

:* puss

// Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0