Dagenslåt

//Isabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

är isabelle martinsson en bra vän?

2011-06-08 @ 16:55:49
Postat av: salome

hej du som kommentera tidigare asså borde inte lägga mig i men om Issa M är en bra vän ska väll du själv avgöra jag tipsar dig om att ta risken för enligt mig är hon värd det och jag tror kanske du kmr gilla henne för hon är lätt attt gilla men om hon är en bra kompis får du avgöra själv <3

2011-06-09 @ 17:50:35
Postat av: Anonym

hej du som kommentera tidigare asså borde inte lägga mig i men om Issa M är en bra vän ska väll du själv avgöra jag tipsar dig om att ta risken för enligt mig är hon värd det och jag tror kanske du kmr gilla henne för hon är lätt attt gilla men om hon är en bra kompis får du avgöra själv <3

2011-06-09 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0