frågestund

 Frågorna och svar :

Anonym om FRÅGESTUND !:

1. Vem va den första du stula med?
de du
2. Är du oskuld? ja
3. Om du är kär i någon nu, vad heter han/hon
Jag är inte kär i nån
4. Bästa vänner?  många men kolla längre ner
5. Röker någon av dina kompisar?  Ja men säger inga namn
6. Snusar någon av dina kompisar? ingen av mina närmsta men nån gör väll de
7. Favorit mat : sushi,thai och kina
8. Favorit djur Marsvin , kanin och hund
9. Är du nöjd med ditt utseende?  Ja inte det bästa men nöjd är jag
10. Bh stolek? 70a
11. Vill du ha större bröst? Ja
12. De 3 snyggaste 98? Julia mattson, Isabelle Carlsson och Caroline rosengren
13. de 3 snyggaste 97? Daniela wallis cullblom , Anna friman och Tora ferm
14. Snälla svara på frågorna skulle underlätta! Puss

 hoppas du är nöjd puuss!

 

Emma <3 om FRÅGESTUND !:

1)har du snusat??? nej
2) vem varu me senast??
Sanna
3) vem skulle du inte klara dejj utan???
mina absoluta bästa vänner och familjen
4) vrf e du så 7kt söt o snäll??? ;) <3
haha Emma den kan du nog svara bättre på en mig gumman <3

Anonym om FRÅGESTUND !:

bh storlek? Fin blogg!
 70a ... tack <3

Isabelle om FRÅGESTUND !:
vem är som din tvilling syster? du , Isabelle Martinsson.
favorit färg? svart vit o rosa
absolut bästa vän? har ingen
närmaste vänner? många men tar det längre ner.

 

isabelle :) om FRÅGESTUND !:
1. hur får du så perfekt kropp och hår?  jag haar ingen perfekt hår eller kropp men tack endå
2. vilka önskade du när du börja 7 ? isabelle Martinsson och Salome
3. har du rökt ? nej
4. bästa kompis / kompisar  Josefine alpvik , isabelle martinsson , salome schatz , isabelle carlsson , eln bratt,sanna mickelsson, erica waplan , anna friman med massor mera ...
5. jag älskar dig ! <3 älskar dej mer gumman

 

Anonym om FRÅGESTUND !:
snyggaste bruudarna i mööörby?? Andrea modig , elise daut , rebecka brodin, rebecca lysholm och ellen sjöberg

 

Hanna <3 om FRÅGESTUND !:

vad e ditt favorit djur? hund, häst , kanin och marsvin

 

Anonym om FRÅGESTUND !:

snyggaste o skönaste tjejerna i 7:an (friberga)charlotta holmberg , isabelle martinsson , filippa landin och många fler
om du måste välja 1 att blir tsm med i friberga vem skulle de va? (bra svar tack!)  jag skulle faktiskt inte vilja vara i hop med nån i friberga hoppas du blev nöjd med svaret.
5 bästa egenskaperna du har?? omtänksam , rolig, snäll , vänlig och pratsam.
kram kram på dej

Missan om FRÅGESTUND !:

5 snyggaste tjejerna i friberga? Daniella Drab , Sandra Bergholm , My tynell , emmi Berglund och madeliene nyman
5 snyggaste killarna i friberga? :D<3  Martin Normell , filip ekerg, fredrik hild,william carlsson och lukas nordblom.

 

Sophia om FRÅGESTUND !:

hej! Hej sophia !
1. hur går det med fotbollen?  jo bra .
2. ska ni på nån cup i sommar? ja till helsingborg sj?
3. Går du på nåt annat än fotboll? ja ridning
4. favoriiit mat? sushi, thai och grillat 

haha kommer inte på något mer.. ha det bra!  ha det bra själv

Josefin "Josse" Blomberg  ([email protected]) om FRÅGESTUND !:

1. vad tycker du om mig? En snääll person som jag vill lära känna bättre.
2. vad tycker du om Ramona? en pigg fjording och söt
3. vill du va med mig någon gång? ja såklart!<3

hehe, lite radom men iaf nått ;D

alpvik:* om FRÅGESTUND !:

vilka är dina 8 närmsta vänner ?;)<3
 de blev nio tyvär, Josefine Alpvik , Sanna Mickelsson , Salome schatz , Anna Friman, erica waplan,elinne mickelsson ,Julia mattson,Isabelle martinsson, elin bratt<3

H om FRÅGESTUND !:

Bloggar du läser? många men tex www.jossanalpvik.blogg.se ,www.toraferm.blogg.se
Bästa blogg? www.rebeccalysholms.blogg.se
snyggast "outfit"? xd  typ schorts med ett linne och nåt smycke
Ah det var det jag kom på xd

du vet vem om FRÅGESTUND !:

Vilka tjejer tkr du e snyggast , o snällast i åttan?
Snyggaste: Sandra Bergholm, Daniella Drab
snäällaste: Julia warneman , malin holmgren

NK om FRÅGESTUND !:

Varför ska du sluta på fotbollen? <3
jag har inte tid men har inte bestämd mig en om jag ska sluta <3

Matilda <3 om FRÅGESTUND !:

vet att jag kommer med fett tråkiga frågor nu meeen iaf :)

vad andvänder du för shampoo? olicka men loreall tror jag .
vart klipper du dig? olika
vad får du i månadspeng? mitt barnbidrag får jag
bästa bloggen? har sagt men er blogg är ocksåå bra
hur många nagellack har du? många orkar inte räkna
hur många kontakter har du i din telefon? orka inte räkna
vilka önskade du till din klass när du skulle börja sjuan? :) se högre upp

salome om FRÅGESTUND !:

Är du kanske på G med någon kille <3

 Svar : de är du allt nyfiken på men ja kanske en sommarflört


Ni får fortsätta ställa frågor men nu publicerar jag de jag fått!

Tack alla som kommentera !

//Isabelle

Jag hoppar över ett hinder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0