De tio första som gillar( status på fb) ska jag skriva om på min blogg.

Dominika : En söt tjej vän med Issa .
Malin : min älskade kusin som betyder allt för mig . kan beskriva dig med mycket till men skulle ta år då<3
Josefine: en som borde komma till landet nuuu och jag älskar hon är en av mina närmsta <3
Emma : Annas kusin som är söt och måste träffas snart <3
Isabella : En söt tjej som är jäätte bra på fotboll som jag vill lära känna bättre.
Julia : en snygg tjej som jag tror är modell?
Eira : En tjej som är grym på fotboll och borde börja igen.
Sophia : En söt brud som jag saknar <3
Axel : en Kille som ska börja i seeexan tror jag
Nadine : min älskade barndomsvän synd att vi nästan aldrig träffas<3

Kommentera gärna <3


 Hahah 
 
//Isabelle

Kommentarer
Postat av: josefine the king

jag älskar dig mest och saknar dig as mycket <3

2011-07-03 @ 23:17:10
URL: http://jossanalpvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0