Test

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Killar (ibland) , vissa vänner , varför ska man ha så mycket  läxor?
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet : penna, papper o smink
Tre saker jag gör just nu: lyssnar på musik , bloggar och är med anna
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till Usa , thailand igen och ha barn .
Tre saker jag kan: spela fotboll , rida och bitcha
Tre saker jag inte kan: spela basket, vara bäst (fast jag tror jag e bäst) och  vara snäll hehhe.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: jag äger , bäst och söt
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela innebandy , lära mig franska och tyska.
Tre favoriträtter: sushi (stavning), taco och keab.
//Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0