Facebook status :

Facebook status :
Julia Lindquist: Snygg 95:a och bra målvakt.
Clara Jönsson: En jag inte varit med på tusen år känns det som och jag glömmer aldrig bort våra minnen.
Josefine Alpvik: En av det få jag kan lita på till 100% och jag saknar dig bästis ( JAAAAG ÄLSKAR DIG ).
Cecilia Östman: En snäll brud i min klass som är också skit rolig.
Salome Schatz: Bästis som alltid jag har kul med och jag älskar våra minne tillsammans.
Hedvig af petersens: En snygg 98:a.
Sofia Sadelin: En tjej som jag inte har så jätte många minnen med men as snäll och uber gullig.
Louise Anderson: En as söt tjej i stallet.
Elin Bratt: min modell bästis som jag älskar och har typ inte gjort nåt med på tusen år.
Lina Rae Lodenius: En tjej som är hur snäll och söt som hälst och vi måste hitta på saker oftare.
Ebba Tamm: En söt tjej som jag har varit med en gång och skulle gärna vilja lära känna bättre.
Stina Laurell: SNYGG 98:A som går i min skola.
Alice Kalmér: En söt tjej.
Alex Matevos: En kille i e.
Daniella Drab: En av det snyggaste i friberga och verkar vara väldigt rolig.
Mathilda Ljungberg: En snygg 98:a som borde bli modell om hon inte är det redan.
Josefin Blomberg: En som har en skit fin fjording och är hur snäll som hälst och snygg.
Anna Åkersork: Vem ? men typ pavis kompis typ.
Emma Johansson: En söt tjej.
Josefine Ståhl: min grr... kompis men min roliga kompis ( som är en anning klantig ) men sööt som fan.
Hanna Svensson: DEN SNYGGASTE 98:an.
Emelie Persson: Snygg men vill lära känna dig bättre.
Edith Alfredsson: En gullig tjej i e.
Isabelle Carlsson : Min söta lillasyrra (vi är inte syskon i verk..) och älskar dig du är fan den bästa 98:an som finns.
Sofie Isaksson: snyggaste 96:an och du är min ängel  och finns för mig i vått och tort saknar dig också.
Elise Daut : Min underbara dagiskompis och miss you.
Paulina unger: Söt och rolig tjej som jag måste göra med nuuuu (Paow älskar dig ).
Matilda Stockinger: Min gullebarn du vi måste hitta på saker oftare och du har finaste håret och snyggaste naglarna.
Stella Söderlund: Säkert snäll.
Filippa Landin: Söötaste tjejen i e.
Kajsa stenberg: En som gick i kevingeskolan.
Julia Malmberg: Min nya älskade vän som jag måste vara med snart.
Rebecca Lysholm: En jag saknar skit mycket har inte varit med på länge.
Ebba Westfeldt: Snygg mörby brud som jag skulle vilja vara med oftare.
Clara Sivander: En av det som jag tycker är helt sjukt roliga skämt och du säger såna roliga saker och du är såå söt.
Daniela Wallis Cullblom: En av mina snyggaste tjej kompisar och jag saknar dig och du är helt f***ing underbar.
Tora Ferm : En jag ska vara med snart hoppas jag och du är såå bra och söt bloggare.
Erik Bodesson: Vem?
Anna Friman: Säger två saker min älskade bästis som bor i usa :(.
Isabella Mannbrink: vet ej vem du är men typ du är vän med jossan.
Isabelle Martinsson: Snygg tjej.
//Isabelle

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Aawww :') jag älskar dig mer! Dunst bäst stora syster!

2011-12-11 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0