test

Vad har du för TV-kanaler?
Jäätte många

Har du åkt moped någon gång?
Ja

Har du busringt någon gång?
öh ja , finns det nån som inte gjort det?

Har du fått felparkeringsböter?
Nej , jag har inte körkort än

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej har inte gjort detta men kan tänka mig det kanske.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Det är Thailand 

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
vet inte

Kan du alla orden i nationalsången?
nej , det kan jag nog inte.

Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Never say never ända som jag typ har sätt

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
anväder typ aldrig läppstift

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jag åt med anna och Lina vi åt sushi

Favoritchoklad?
Marabou mjölkchoklad

När åt du en hemodlad tomat sist?
Oj kommer ej ihåg

Har du vunnit en prispokal någon gång?
nej 


Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA

Vad var det senaste du handlade?
en chailatte

Har du kräkts offentligt?
nja

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja

Har du ringt något betalnummer?
Betalnummer? Ja, det har jag nog

Kan man vara vän med sitt ex?
ja kan man vääll

När besökte du ett sjukhus senast?
vet inte

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget

Vad har du i din väska?
massor
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
typ kolla facebook och kanske blogga

Vad är du tacksam för idag?
Att jag har lov
//Isabelle

Kommentarer
Postat av: H

Anmäl dig gärna till dagens blogg!

http://tessohanna.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

2011-08-10 @ 18:15:40
URL: http://tessohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0