Facebook sak ...

Matilda S : En skit rolig brud och vi måste vara oftare.
Felicia A :En snygg fotbollsbrud som jag vill lära känna bättre.
Freja N : En söt tjej som jag vill lära känna bättre.
Isabelle M : En snygg tjej som jag känt sen trean , synd att det är som det är men men och du är underbar.
Josefine S : En av mina närmsta vänner och du borde skaffa en bildblogg med dina underbara bilder.
Josefine A : Min älskade bästis och jag saknar dig.
Elin B: Älskar dig bästis. Du är mitt allt just nu. Jag litar på dig till 110 %. och sen är det så kul att vi rider i samma ridgrupp.
Rebecca Ly : Du är en söt brud med attityd som jag gillar och vi kanske ska vara i morrn.
Fanny P : En skit skön brud i min no grupp och vill vara med nån gång snart.
Sofia F : En söt brud i min tyska grupp.
Sofia S: Var typ hundra årsen vi gjorde nåt , vi måste ta och göra nåt snart.
Charlotta H : En underbar brud som jag hade de bäst med på ung08 meed matilda också och jag måste ta och fota dig nån dag min snygga vän.
Josefine B : Du har skit fina hästar , också skit fin blogg och vi måste ses nån dag till sommaren 2012.
Edit A : En brud som verkar schysst och vill verkligen lära känna.
Madeline S : En söt brud som jag saknar.
Hanna K : Skit söt  98:a , som är grym på lira fotboll och skulle vilja vara med nån dag.
Sofie I : Saknar dig enormt  mycket , måste ses nuu!!! och du är skit snygg.
Hanna S : En skit duktig fotbollspelare och du är f1 snygg ( vill lära känna dig ).
Rebecca Li : En brud jag tycker är skit skön och jag tycker ser ut som en modell.
Louise F : En brud i sjuan.
Julia E : En söt tjej som jag spelat fotboll med och skullle vilja lära känna mera.
Dommie S: En söt brud som skulle börja i friberga istället för mörby.
Elsa U : En tjej i stallet.
Julia L : En söt brud i stallet.
Fanny B : En skit söt brud som jag saknar.
Kommentera gärna
//Isabelle
slänger inne en bild på mig också

Kommentarer
Postat av: bästis bratt

Älskar dig gumman obeskrivligt ! <3

2011-08-27 @ 10:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0